BilgiReis - Güncel Bilgi ve Nasıl Yapılır

22 Ekim 2014 Kara Para Aşk izle 22.11.2014 Atv

Gönderen klipvizle

Kara Para Aşk Son Bölüm
20:00 Kara Para Aşk
Saat : 20:00 - 23:40 (220 dakika)
Tür : Dizi (Dram, Polisiye)
Oyuncular : Tuba Büyüküstün, Engin Akyürek, Erkan Can, Tuvana Türkay, Bestemsu Özdemir
Yönetmen : Ahmet Katıksız

Elif ve Ömer, Roma’dan Metin’in onlara yem olarak bıraktığı Nedim ile döner. Kızının Metin’in elinde olduğunu düşünen Nedim, korktuğu için konuşmaya niyeti yoktur. Metin’in Nedim’i özellikle arkasında bıraktığına inanan Ömer ise sonunda Nedim’i konuşturmayı başarır. Nedim’in anlattıkları, Ömer’in yeni kapılar açmasına sebep olacaktır.

Nedim’in kızını kurtarmak için operasyon düzenleyen Ömer ve Sami, çocukları ameliyat etmek üzere olan Doktor Giray’ı suçüstü yakalar. Tayyar ve Giray arasındaki bağlantıyı Elif sayesinde kuran Ömer, Giray’ı konuşturmak zorundadır. Uzaklaştırma cezası olan Ömer, emniyette bekleyen Doktor Giray’ı konuşturup, ondan Tayyar Dündar adını alabilecek midir?

Her şeyin yolunda gittiğini düşünen Tayyar, ameliyat sırasında yapılan baskını ve Giray’ın Ömer’in elinde olduğunu öğrenir. Baskının nasıl gerçekleştiğini anlamaya çalışırken Nedim’in Roma’da yakalandığını duyar. Tayyar, Metin’in ona hazırladığı tuzağı anlayıp kurtulmayı başarabilecek midir?
Sponsor Bağlantılar

{ 0 yorum... Yorumlarınız Bizim için Derğerlidir. Yorum Yazmak için Tıklayın. }

Yorum Gönder